Subject: Infoteade
From: "Riigiinfo 1247" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 01:10:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Riigiinfo telefonile laekus 26.06.24 teavitus, et transpordifirma
Transmark eirab esmaseid olulisi nõudeid toiduainete transpordile,

eritemperatuurid ja hügieen. Näiteks transpordi käigus pakendist kukkunud
toiduained pannakse tagasi

kvaliteetse kauba hulka, toiduaineid transporditakse ettenähtud
eritemperatuuri asemel tavatranspordiga, Reti tee 2  laos

pesitsevad vahepeal linnud jne.

Lõppkliendid ei pruugi kõnealustest rikkumistest teadlikud olla (näit.
Maks  &  Moorits).

Lugupidamisega

Karin Ant

operaator

Riigiinfo telefon 1247

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]